reklama

Nehľadám náboženstvo ale Boha a preto som Pohan?

Nehľadám náboženstvo ale Boha a preto som Pohan? Pýtam sa sama seba a áno som.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Cítim to, keď bosými chodidlami kráčam po horúcich slnkom prehriatych kameňoch,

keď sa niekedy ráno zobúdzam strašne šťastná, keď som obdarovaná hlbokým sily načerpávajúcim spánkom, smiechom, slzami, priateľstvami, čímkoľvek čo mi dovolí uvedomiť si že sa vnútorne vyvíjam , tancom keď takmer strácam svoju dušu alebo telo?

Keď som počula krik novorodeného dieťaťa, keď ku mne priletia myšlienky o ktorých som ani nevedela že existujú, keď sa ma dotýkajú skryté veci, keď sa moja energia a sila znovu obnovuje a stráca.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Či už zlé alebo dobré...

No a tak teraz premýšľam že napriek zoznámeniu, vysvetleniu a láskavému prijatiu medzi zaujímavú komunitu veriacich poviem Nie mojím Bahajským priateľom, ako vravím Nie môjmu Kresťanskému priateľovi, ktorý chodí medzi neortodoxné, reformované spoločenstvá snažiace sa zachovať posolstvo Ježiša Krista. Ako som vravela nie Islamu, /Židia sa nikdy nikoho nesnažia obrátiť na svoju vieru, byť Židom znamená privilégium ja si to však /paradoxne/ vážim, aj keď som bola veľmi zvedavá ako prebiehajú obrady v sinagóge.  

Nie aj keď náboženstvá ma zaujímajú ako také, ich forma, história, kultúra, filozofia, vodcovské osobnosti, prínos pre ľudí, obrady, praktikovanie náboženstva v každodennom živote.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A ešte viac ma zaujímajú dotyky, inšpirácia, zmysel, umenie, osudovosť, cesty a necesty, všetko to čoho sa možno dotklo to Božie a má to schopnosť ďalej sa to dotýkať sa a pretvárať.    

Miroslava Arpášová

Miroslava Arpášová

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som už čoskoro študentka sociálnej práce v NR, ináč burliváčka, cestovateľka v tuláckych botách so zmyslom pre nezmysel. Zoznam autorových rubrík:  Cesty a zahraničieKope múza KopePrisnilo sa miMia SofiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu