reklama

Timothy Tiny Truckle

Začalo sa to celkom nevinne. Gert Prokop ma uviedol do sveta Timothyho Truckla v bare Stardust a ja som začala hltať kriminálne príbehy z 21 storočia. Vychutnávala som si ich sústo po súste. A nakoniec aj samotného Tinyho.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Tento malý trpaslíči detektív so snobskými spôsobmi, chytrou hlavičkou a zmyslom pre absurdnosť ma vzrušoval, inšpiroval a zapĺňal prázdne miesto po mnohých – slávnych – ale nudných a podľa mňa „otrepaných“ príbehov z prostredia sci-fi a fantasy.

Očarene som sa prizerala Timothymu, keď sa v bare Stardust uchechtáva pri rozhovore s barmanom a potriasa pritom modrými vlasmi so zlatými končekmi dokonale zladenými s modrým sakom a hlasitým smiechom vyrušuje zamilovaný párik v kúte...Alebo keď sa na vernisáži moderného umenia prechádza medzi snobmi vo svojej smaragdovozelenej bundičke, opäť dokonale ladiacej s vlasmi...Naopak, sťahujem kútiky úst  keď berie spravodlivosť do vlastných rúk,  keď jeho dobre mienený úmysel vychádza nanivoč,  keď sám zapadá do koloritu Sveta, s ktorým v hĺbke duši nesúhlasí. Absurdne žiarlim, keď sa v jeho blízkosti ocitne ženská postava, cítim ľútosť  keď mu po tvári stekajú slzy a je na konci svojich síl...na druhej strane, občas ma zaráža jeho cynickosť...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Objavila som ho vo výbere sci-fi poviedok – Experiment človek, a tu mal k dispozícii  len obmedzený priestor pre svoj talent a jeho stopy sa nateraz strácajú v hmlách a dohadoch. Som však rozhodnutá pátrať po ňom ďalej a prežiť s ním ešte jedno dobrodružstvo. Aj keď, každé dobrodružstvo sa končí slzou.../zase jeden odkaz na špionážny príbeh/. Zároveň týmto vzdávam hold spisovateľovi, vďaka pán Prokop.

Haf: Vlastne tým chcem povedať, že ma tieto príbehy vrátili do sveta citov, vyvolali vo mne záujem a naozajstnú vášeň pre dobrý príbeh. A nakoniec, pomohli my nabrať odvahu do učenia na skúšky /samé to dosti biflovateľné veci.../

Miroslava Arpášová

Miroslava Arpášová

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som už čoskoro študentka sociálnej práce v NR, ináč burliváčka, cestovateľka v tuláckych botách so zmyslom pre nezmysel. Zoznam autorových rubrík:  Cesty a zahraničieKope múza KopePrisnilo sa miMia SofiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu