reklama

- Jakého ja mám brata,

ty debil ani pomôcť mi nevieš!-  Hystericky kričal asi 10 – 12 ročný chlapec vychádzajúc z brány školy na svojho o tri hlavy menšieho a o 20 kg chudšieho mladšieho brata.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

- Do pí.., držal si vreckovku pred krvavým nosom, debil zaostalý-, jačal na plné hrdlo. „Bráško“ za ním utekal, v ruke hnedú aktovku, snažil sa ho upokojiť. Prišli na zástavku, prestala som tlačiť kočík a pozerala som sa na nich. Starší chlapec ma zaregistroval, rozzúril sa ešte viac a začal znovu jačať: - tečie mi krv, strhol zo seba bundu aj s vakom a šmaril ich do kúta, fúúj celý som od krvi – a papierovou vreckovkou sa snažil zastaviť si tečúcu krv z nosa. – Ty debil! -, počastoval bratovu snahu pomôcť mu nadávkou. Na začiatku, keď som počula len hrozný krik, tak mi hlavou prebehli články o násilí v škole, potom som si vydýchla, vyzeralo to len na –malú nehodu – no a nakoniec som zvažovala pomoc chlapcovi ale vývoj situácie ma odradil. Tí dvaja rozhodne nevyzerali ako bratia, aspoň nie ako vlastní. Nielen vo výzore ale aj v oblečení. Mladší brat v obnosenej bunde...  Začala som znovu tlačiť kočík. Veľký „kápo“ sa trochu upokojil, lebo keby nie...tak by mal naozaj dôvod na plač. Nechala som ich tak, nech si to doriešia sami.    

Miroslava Arpášová

Miroslava Arpášová

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som už čoskoro študentka sociálnej práce v NR, ináč burliváčka, cestovateľka v tuláckych botách so zmyslom pre nezmysel. Zoznam autorových rubrík:  Cesty a zahraničieKope múza KopePrisnilo sa miMia SofiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu